راهنمابلاگ

مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین شرکت‌های دانش‌بنیان

.

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

 خدمات مشاوره الوبیزنس برای شرکت‌های دانش‌بنیان چگونه است؟ 

مجموعه اَلوبیزنس به عنوان کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت دارد.

این شرکت‌ها می‌توانند در بیش از 20 حوزه مختلف کسب‌وکار درخواست خود را از طریق سامانه غزال به ما ارائه دهند و سپس به صورت تلفنی، حضوری یا اینترنتی با مشاوران هر حوزه ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان بگیرند.

اَلوبیزنس همچنین با همکاری پارک‌های فناوری به صورت ماهانه جلسات مشاوره استانی در استان‌های مختلف را به صورت رایگان برای شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌کند.

سوالات متداول در خصوص دریافت مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان 

1: هزینه مشاوره شرکت‌های دانش‌بنیان را چه نهاد یا سازمانی پرداخت می‌کند؟

صندوق نوآوری و شکوفایی

2: شرکت‌های دانش‌بنیان در هر ماه تا سقف چه مبلغی می‌توانند از این امکان استفاده کنند؟

این شرکت‌ها در هر ماه می توانند حداکثر پنج درخواست در سامانه غزال ثبت کنند و به ازای هر درخواست حضوری مبلغ هشتصد هزار تومان و برای درخواست های تلفنی و آنلاین مبلغ هفتصدوپنجاه هزار تومان بابت مشاوره دریافت کنند.

3: اگر از سهمیه خود در این ماه استفاده نکنیم در ماه بعد سهمیه بیشتری داریم؟

صندوق درخواست‌های هر ماه را برای همان ماه در نظر می‌گیرد و هر شرکت در هر ماه فقط می‌تواند پنج درخواست توانمندسازی ارسال کند و در صورت عدم استفاده در آن ماه، سهمیه شرکت از بین می‌رود.

برای دریافت مشاوره رایگان شرکت‌های دانش‌بنیان چکار کنم؟

شما قبل از انجام هر کاری باید ابتدا درخواست خود را در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت کنید. برای این کار به بخش "توانمندسازی و کمک" مراجعه کرده و در قسمت مشاوره، حوزه موردنظر را انتخاب کنید. دقت بفرمائید برای دریافت خدمات مشاوره از ما کارگزاری "نقشه راه کسب و کار ایرانیان" را انتخاب نمائید.

برای راحتی در انجام کار، ما صفر تا صد درخواست مشاوره رایگان در سامانه غزال را به صورت تصویری در ویدئو زیر توضیح داده‌ایم.

{% component "video" "Cf1tY" %}

 

در چه حوزه‌هایی امکان دریافت مشاوره دانش‌بنیان وجود دارد؟

شما می‌توانید با 250 مشاور خبره و برجسته که در تخصص خود تجربه و دانش کافی را دارند مشورت کنید. به عنوان مثال ممکن است در مورد معافیت مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان سوال داشته باشید، ما به شما کمک می‌کنیم تا با بهترین مشاور این حوزه مشورت داشته باشید. 

در اینجا برخی از حوزه‌های پر تقاضا را نام می‌بریم:

  • مدیریت بازاریابی شامل برندینگ ، تحقیقات بازار ، دیجیتال مارکتینگ ، گمیفیکیشن
  • بیمه و قانون کار
  • حسابداری و حسابرسی
  • مالیات و امور مالی ، معافیت مالیاتی ، اظهارنامه مالیاتی ، اعتراض مالیاتی
  • تامین مالی ، جذب سرمایه‌گذار ، توسعه کسب و کار
  • صادرات و واردات ، نقل و انتقال ارزی
  • مالکیت فکری ، ثبت اختراع ، ثبت برند ، امور حقوقی و قرارداد
  • منابع انسانی
  • کوچینگ سازمانی و فردی

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان چه تفاوتی دارند؟

1: مشاوره تلفنی: این نوع مشاوره برای شرکت‌های دانش‌بنیان بدین صورت است که اعتبار حساب کاربری شما به اندازه 700هزار تومان شارژ خواهد شد که با آن به هر مشاوری که تمایل داشتید تماس می‌گیرید.

مشاورین مختلف به ازای هر دقیقه مبالغ مختلفی دریافت می‌کنند و می‌توانید با یک درخواست به چند تا مشاور زنگ بزنید و سوالات خود را مطرح کنید. در اکثر اوقات ممکن است شما یک سوال ساده داشته باشید که قصد دارید از یک فرد با تجربه سوال کنید و به صورت کوتاه پاسخ بگیرید. در اینجا با یک تماس تلفنی می‌توانید مشاوره بگیرید. اما گاهی اوقات ممکن است شما به یک جلسه مشاوره آنلاین نیاز داشته باشید.

2: مشاوره آنلاین: چنانچه به مشاوره آنلاین نیاز دارید، در یک فایل صوتی مشکلات خودتان را برای ما بفرستید. ما عارضه شما را می‌شنویم و متناسب با نیاز شما یک مشاور خوب پیدا می‌کنیم. سپس مساله شما را با مشاور مطرح می‌کنیم که اولا ببینیم قادر به پاسخگویی به مساله شما است یا خیر. دوماً از چالش و مسأله شما ذهنیتی داشته باشد تا امکان راهنمایی بهتر در جلسه آنلاین را داشته باشد. 

مزیت مشاوره آنلاین این است که اگر یک مشاور حرفه‌ای خارج از کشور باشد یا به دلایل دیگر قادر به مشاوره تلفنی نباشد، از طریق مشاوره آنلاین می‌توانید با وی جلسه داشته باشید. 

3: مشاوره حضوری: مشاوره حضوری به این صورت است که پس از هماهنگی جلسه مشاوره به شکلی که در قسمت مشاوره آنلاین ذکر شد، شما به محل جلسات VIP صندوق نوآوری شکوفایی یا الوبیزنس مراجعه می‌کنید و در بعضی موارد به دفتر کار مشاور خواهید رفت و با مشاور صحبت می‌کنید.

به عنوان مثال فرض کنید برای انجام امور حسابداری و مالیات به مشاور حضوری نیاز دارید، ابتدا درخواست خود را در سامانه غزال در حوزه امور مالی و مالیاتی ثبت می‌کنید سپس کارشناسان ما در اَلوبیزنس جلسه شما را هماهنگ می‌کنند.

{% component "video" "a97pM" %}

 

نکات مهم در مشاوره تلفنی، آنلاین و حضوری شرکت‌های دانش‌بنیان

1: اگر شما درخواست مشاوره آنلاین/ تلفنی به سامانه غزال بفرستید، صندوق از این درخواست تا سقف هفتصدهزار تومان حمایت می‌کند و در هر ماه می‌توانید پنج درخواست ثبت نمائید.

2: اگر تهران تشریف دارید، می‌توانید مشاوره حضوری هم داشته باشید که صندوق تا سقف هشتصدوپنجاه هزار تومان را حمایت می‌کند. همانند مشاوره آنلاین می‌توانید پنج درخواست داشته باشید. مشاوره حضوری به طور خصوصی و در اتاق VIP صندوق برگزاری خواهد شد.

3: صندوق نوآوری و شکوفایی علاوه بر این موارد جلسات مشاوره استانی هم خواهد داشت که با همکاری پارک‌های علم و فناوری در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

4: شرکت‌هایی که قبلا از این حمایت استفاده کرده‌اند، با روال کار آشنا هستند و تا تیرماه امسال خدمات مشاوره کاملا رایگان صورت می‌گرفت. اما از مرداد ماه امسال با توجه با الزام صندوق، برای شما فاکتور صادر می‌کنیم، ده درصد مبلغ را شما می‌پردازید و نود درصد باقی مانده را صندوق پرداخت می‌کند.

به عنوان مثال برای یک جلسه حضوری مشاوره دیجیتال مارکتینگ مبلغ 85هزار تومان را پرداخت می‌کنید.

{% component "getting-advice" %}

پرسش و پاسخ

ثبت پرسش جدید

.

با یک مشاور صحبت کن

شرکت‌های دانش‌بنیان

.

دریافت مشاوره

.
.
.
.
.
.
.
.
.

مشاورین مرتبط

مطالب مرتبط